Škola získala projekt „Pomáháme inkluzí“
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0002102
1 345 680,- Kč
Doba realizace: 1.10.2016 – 31.9.2018
Cíl projektu:
- poskytnout dočasnou personální podporu vytvořením funkcí školního psychologa pro ZŠ
- poskytnout dočasnou personální podporu vytvořením funkcí školního pedagoga pro ZŠ
Materiální zabezpečení:
NTB, knížky, didaktické pomůcky, vlastní materiály, internetové zdroje
Odborné zabezpečení: pedagogičtí pracovníci základní školy
Cílová skupina: Žáci 1. až 9. ročníků ZŠ
Škola získala projekt „Vybavujeme dílny“
CZ 1.07/1.1.00/57.1031
308 543,-Kč
Doba realizace: 1.9.2015 – 31.12.2015
Škola získala projekt „Učíme se jazykům v zahraničí“
CZ 1.07/1.1.00/56.1103
928 579,- Kč
Doba realizace: 1.7.2015 – 31.12.2015
Škola získala podporu z
grantové výzvy Učení hrou na téma
„Hravá matematika“
500 000,- Kč
Grant sponzoruje: LEGO Production s.r.o
Doba čerpání: 1.7.2015 – 31.12.2015
Od května 2013 do konce prosince 2014 čerpá škola dotaci z grantu pro paní učitelku Mgr. Lenku Mateovou.
grantový projekt se jmenuje
Vzdělávací program pro učitele – výchovné poradce
(CZ.1.07/1.3.48/02.0013)
V současné době škola získala další dotaci z evropských fondů – Modernizace přírodovědných předmětů skoro 2 700 000 Kč – díky tomuto velkému grantu škola získá novou moderní učebnu na výuku přírodovědných předmětů vybavenou moderními počítačovými pracovišti s nejnovějšími měřícími senzory.
V současné době jsme dokončili přestavbou učebny přírodovědných předmětů – fyzika. Na škole proběhl Ekoprojekt v 9.ročnících. Meteorologická stanice již funguje, můžete aktuální stav sledovat na našich stránkách. Od září 2012 probíhá výuka přírodovědných předmětů:
1, kroužky z matematiky pro nadané žáky v 9.ročnících
2, kroužky z matematiky pro žáky s SPU v 6.,7.,8.,9. ročnících
3, fyzikální kroužek
4, chemický kroužek
Spolu s výukou těchto předmětů vzniknou zárověň i výukové materiály pro potřebu školy z těchto kroužků.
Současně je inovována výuka přírodovědných předmětů v oblasti výukových pokusů a laboratorních prací – Př, Fy, Ch.